MD

MD
@Thekitrunner
"Sanma ki hakkın kalır âdemde, Kağıt da şahittir yazan kalem de. Bırak ertelensin tüm duruşmalar, Şaşmaz adalet ilahi âlemde..."
Yahu ben kendimi çok ihmal etmiştim, her şeyi bir sonraki güne bırakmıştım.
Sayfa 60 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Insan denilen yaratık çok kıvrak bir şey diye düşündüm ağır ağır. Seyretmek ve farkına varmak daha güzel.
Sayfa 59 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap
Herhalde iyi beslenemiyordum; tek tip yemek, insanın iç dünyasını bozarmış.
Sayfa 58 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap
Kutudaki son çayın yarısıyla güzel bir çay pişirdim kendime. (Pek güzel olmadı tabii.)
Sayfa 56 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap
Nohut ve makarna gibi , bir araya getirelemeyen parçalardan oluşan günlerime acıdım.
Sayfa 56 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap