MD

MD
@Thekitrunner
"Sanma ki hakkın kalır âdemde, Kağıt da şahittir yazan kalem de. Bırak ertelensin tüm duruşmalar, Şaşmaz adalet ilahi âlemde..."
Biraz şüpheci olmuştum. Descartes da herhalde çok yalnız kalmıştı.
Sayfa 54 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Iki gündür bahçeye bile çıkmıyorum. Sadece, iki saatte bir, perdenin aralığından bahçeyi seyretme izni veriyorum kendime. Bana çıkma dediler ; fakat öl demediler. Merak ediyorum: Hiç çıkmadan nasıl yaşar insan evde?..
Sayfa 53 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap
Işte savaşmadan yenilmiştim. Fakat zararı yoktu : Bütün korkaklar gibi hem ölüyordum hem diriliyordum.
Sayfa 52 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap
Hayalimde daha önce çok insan öldürmüş olduğum için bu son ölümler beni fazla sarsmadı.
Sayfa 52 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap
Demek ki dünya, kötü piyangolarla dolu, dedim.
Sayfa 52 - iletişim·Kitabı okudu
1000Kitap