Sence... Insanların itiraf etmekten kaçınmalarının sebebi yalnızca korku mu ? Utanç... Utançtan olamaz mı? Belki de konuşmaktan , kalabalık önünde ifşa olmaktan utanıyorlardır?..
Sıradan sosyal ilişkilere alışkın bir hayat , yalnızlığa ve kendi imkanlarına terk edilince sabit noktasını yitirir; normalde uysal olan hisler karşı konulmaz bir tahrikle başkaldırır, yalnızlık bir çeşit kişisel nefrete dönüşür.