MD

MD
@Thekitrunner
"Sanma ki hakkın kalır âdemde, Kağıt da şahittir yazan kalem de. Bırak ertelensin tüm duruşmalar, Şaşmaz adalet ilahi âlemde..."
Insan bekler de bekler; şakaklarına ağrılar girene dek düşünür de düşünür. Hiçbir şey olmaz. Yalnız kalır. Yalnızdır. Yapayalnız...
Sayfa 39 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sessizliğin karanlık sularında , camdan bir fanusun içinde kalmış bir dalgıçtan farksızdım, beni dünyaya bağlayan iplerin tamamen kopmaya başladığını ve o sessiz derinlikten asla dünyaya çekilemeyeceğimi fark ediyordum.
Sayfa 39 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Hepimizi tam anlamıyla hiçliğin ortasına bırakmışlardı, zira yeryüzünde hiçlik kadar insanın ruhunu daraltan bir şey daha yoktur...
Sayfa 38 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap

MD

, bir kitap okudu
8/10
·72 syf.·
Beğendi
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 21 Eylül 2020 01:57
·
2020 32. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,7bin okunma
Zira bu saygın beyefendi, en basit bahislerde dahi yenilmeyi bir tür hakaret olarak kabul eden o özgüvenli ve çok başarılı tiplerden biriydi ; hayat yolunda karşısına çıkanları yıkarak yükselmiş , elle tutulur zaferler elde ederek kibir kazanmış ve kendi kendini yaratmış bu beyefendi , herkesten daha üstün olduğuna körü körüne inanıyordu.
Sayfa 20 - Can Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap