13 yaşında bir çocukken savaş sırasında saklandığı Arka evde tuttuğu günlükle müthiş doğallıkla anlattığı hayatıyla boğazımı düğümledi.Anne Frank o savaştan sağ kurtulsaydı kimbilir daha neler yazardı.Mektupta bahsettiği mini öykülerini okumayı çok isterdim.huzur içinde uyu güzel çocuk...