Aşk neydi;Aşk kavuşmaktı.Bir olmak ve hiçleşmekti.Aşk birlikte yaşamaktı.Aşk serseri karın suya dönüşmesi ve yediveren çiçeğinin doğması;çoklukta değil bir canda zuhur bulmasıydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu sıralar kütüphaneye gittiğimde elime gelen her kitapta hangisi acaba bende ne iz bırakır düsüncesiyle elime dokundurduğum kitaplar arasından seçtim bu kitabı .Ne yalan söyleyeyim kitabı okurken yer yer çok zorlandım,bazen ifade edilen düşünceler bana yersiz geldi. Sadece karakterlerin içindeki o bir yere ait olamama ,bize atfedilen kalıplardan çıktıktan sonra asıl senin ortaya çıktığı ifade ediyor.Ben bu kadarını yapabilir miydim? Bilemiyorum .Ama hayattaki bana atfedilen evlen,çocuk yap,meslek sahibi ol,güzel ol,bakımlı ol ,fedakar ol kalıplardan kurtulmak isterdim .