Hep böyledir zayıf insanların doğası: kendi yollarında kaybederler kendilerini. Ve sonunda yorgunlukları bile sorar: "Niye gidiyorduk ki yollarda! Her şey aynı!
Hoş gelir bunların kulaklarına, "Değmez hiçbir şeye! Hiçbir şey istemeyeceksiniz!" vaazı. Ama bu bir kölelik vaazıdır.