"Çünkü insanların bahçelerindeki bitkileri yemezler, mısır ambarlarına yuvalamazlar, tek yaptıkları iş bize içlerini dökmektir. İşte bu yüzden bülbülleri öldürmek günahtır..."
Öğrencimin yanımda 5 dakikada çizdiği resim 😊 (3. Sınıf Erkek)
Sınıfımdaki öğrencilere birinci sınıftan itibaren resim çizdirmenin ve kitap okutmanın meyvelerini toplamak inanılmaz bir mutluluk...