Beş kitaptan oluşan bir serinin basılan ikinci kitabı. Nasıl bir dünya istiyoruz yaklaşımına dair muhteşem bir kurgu. Bu hâliyle sürükleyici bir roman özelliği de taşıyor. Başka bir ülkede ve mesela Tolkien ya da Rowling tarafından yazılmış olsa, çoktan filmi bile yapılmıştı. Talihsizliği, yazar seçen ve bu sebeple de çok değerli kimi eserleri gözden kaçıran Türk okur profiline hitap ediyor olması.
Marmara #deprem i sonrasında ders çıkarılacağını ve herkesin artık müteahhitlik yapmasının önüne geçileceğini düşünmüştüm.
Sadece birkaç saniye ama...
Sonra burası Türkiye, olmaz bu iş demiştim. Olmadı da. İşi kötü giden kasabından berberine herkes müteahhitlik yapıyor hâlâ ve binalar öldürmeye devam ediyor!