Tarih bize ,hemen önümüzde duruyor gibi görünen şeylerin öngörülemeyen engeller yüzünden gerçekleşemeyeceğini ve onların yerine bambaşka, hayal bile edemeyeceğimiz senaryoların devreye girebileceği öğretmiştir.
Neşeli bir biyokimya sisteminde doğan insanlar mutlu ve hallerinden memnundurlar,dolayısıyla daha çekici partnerler olurlar ve evlenme ihtimalleri daha yüksektir ve bu insanların evliliklerinin bitme ihtimali daha düşüktür…
Sonuç olarak evli insanların ortalama bekarlardan daha mutlu olduğu doğrudur