Doğaüstü ve doğalın en gerçekçi birleşimiydi gözümde. O kadar akıcı ve insana işliyor ki eser John gibi insanların varlığına inanmak istiyor, varolabilme ihtimallerini sorguluyorsunuz. Percy'e gelecek olursam da onun gibi insanlar iyi insanlardan uzak olur umarım. Çünkü tüm hücresiyle yaşadığı kötülüğü okura çok iyi yansıtılmış. Aslında her karakter her duygusuyla çok güzel aktarılmış. Benim için mükemmel olan ve bana guzel duygular yaşatan bu eser herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm kitap tavsiyelerim arasında ilk sıralarda kesinlikle yer alır. :):)
Yeşil YolStephen King · Altın Kitaplar · 20219,3bin okunma