Doğaüstü ve doğalın en gerçekçi birleşimiydi gözümde. O kadar akıcı ve insana işliyor ki eser John gibi insanların varlığına inanmak istiyor, varolabilme ihtimallerini sorguluyorsunuz. Percy'e gelecek olursam da onun gibi insanlar iyi insanlardan uzak olur umarım. Çünkü tüm hücresiyle yaşadığı kötülüğü okura çok iyi yansıtılmış. Aslında her karakter her duygusuyla çok güzel aktarılmış. Benim için mükemmel olan ve bana guzel duygular yaşatan bu eser herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm kitap tavsiyelerim arasında ilk sıralarda kesinlikle yer alır. :):)
Yeşil YolStephen King · Altın Kitaplar · 20219,3bin okunma
Aslında uyguladığım, bildiğim şeyleri okudum. Ama yine de içim rahatladı ve güzel geldi. Farkında olmadan yaptığım, düşündüğüm bir kaç şeyi de öğrendim tabiki. Eğer olumlu düşünme konusunda sıkıntı yasamiyorsaniz mutlaka okuyun diyemem ama olumsuz, hayatının yolunda gitmediğini düşünen bir insansanız bir gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
Eğer bu hayatta nasıl arkadaş edinmemelisiniz sorusuna cevap arıyorsanız okuyun arkadaşlar. Böyle düşüncesiz,bencil,kalpsiz insanların hala var olması ve hiçbir zaman eksilmeyecegini düşünürsek kesinlikle göz atılması gereken bir eser diye düşünüyorum. Ayrıca çoğu kişi ağladığını yazmış ben sadece Basil'e çok üzüldüm ama geriye kalanlar beni çileden çıkarttı.
Sonu beni resmen çökerttii.... Acımasız, saygısız, adaletsiz bir dünyanın mükkemmel bir hikayesidi. Çok etkilendim, çok üzüldüm... Keşke geçmiş bu kadar korkunç gerçeklerle anılmasaydı...
Yani ben ne okudum ya dedğim bir kitaptı. Asyalıların yaşamları, gelenekleri, kadınlara karşı tutumları hakkında pek bilgim yok ama kitapta kadınların bu şekilde küçük düşürülmesi hiç hoşuma gitmedi maalesef. Ayrıca ilk hikayedeki başrol beni tavırlarıyla deli etti okumasam da olurmuş boş yere sinir oldum ne olduğunu anlamadım.