Savaşın insan psikolojisine etkisi, savaş olgusunun genel anlamda zararları, siyasi çıkarlar, rant kavgaları gibi konular işlenmiş kitapta. Tek elle tutulur güzel şey bu tür konulara değinilmesiydi. Onun dışında yazarın standartının altında, ortalama bir kitaptı bence. 400 küsur sayfalık bu kitabın bazı bölümlerinin gereksiz uzatıldığını düşünüyorum. Yani okusanız da olur okumasanız da. Okumak için öncelik verilecek bir kitap değil de daha çok zaman geçirmelik, aksiyon filmi tadında bir kitaptı. Yazarın daha iyi kitapları var.
Yıl kaç olmuş hala kitap yorumlarında/incelemelerinde spoiler verenler var. Üstelik yazdıklarında spoiler olduğunu önceden de belirtmiyorlar. Kitap okuyan edebiyat seven insanlar olarak böyle bir saçmalığı nasıl yapabiliyorsunuz anlayabilmiş değilim. Yaptığınız incelemelere "Spoiler içerir" yazmak ne kadar zor olabilir? Spoiler var mı yok mu haber vermeden kitabın özetini çıkaranlar var. Sayelerinde kitabı okumadan okumuş kadar oluyoruz.