📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanları rahat bırak , patron, gözlerini açma! Çünkü açarsan ne görürler ? Ellerinin körünü! Onun için bırak, kapalı kalsınlar da, hayal göredursunlar!
"İnsan canavardır!" ... Ona kötülük mü ettin ? Senden çekinir ve titrer. İyilik mi yaptın ? Gözlerini oyar... Aradaki uzaklığı koru patron! İnsanlara umut verme. Hepimizin eşit olduğumuzu, hepimizin eşit haklara sahip bulunduğumuzu söyleme; çünkü hemen senin hakkını çiğner, elinden ekmeğini kapar, açlıktan gebermeye bırakırlar seni.