uygulamayı sürekli eleştiriler yazdığım bir platform olarak görmek istemesem de buraya çarşaf çarşaf kızgınlıklarımı aktardığım paragraflar döşemek istiyorum. şimdi buna karşıt bir sürü argümanlar oluşturulacak eminim.. ha bu arada konumuz elbette uygulamada var olan kadınlara taciz içerikleri mesajlar sallayan bir grup erkek.. elbette konumuz bu. farkındaysanız konu hiç buradan kopmuyor. hep bir yerlerde karşımıza çıkıyor. şimdi diyeceksiniz ki mesaj kutunu kapat :) ben mesaj almaktan rahatsızlık duymuyorum. bilakis kadın ya da erkek fark etmez, bu uygulamadaki okurlarla konuşmayı ,elbette ki boş sohbet etmekten değil kitaplarla alakalı münakaşalarda bulunmaktan bahsediyorum, oldukça seviyorum. ancak mesaj kutusunun cinsel içerikli/ cinsel isteklerinin belirtildiği saçma sapan mesajlarla dolu olmasını istemiyorum. belli ki kadınlar bir cinsel obje olarak görülüyor bu toplumda. farkındayım. kişisel değil, toplumsal bir yozlaşmanın sonucu bu. ama böyle böyle bir kadına bu şekilde mesaj atmamayı öğreteceğiz. yani öğreneceksiniz. öyle ya da böyle. işinize gelince cinsiyet eşitliğinden dem vuran paylaşımlarda bulunuyorsunuz ancak kendi uçkurunuza sahip çıkamayıp bir kadına bu şekil mesajlar atmanın sizi ne kadar aşağılık bir insan yaptığının farkında değilsiniz! işin toplumsal eleştiri kısmına gelirsek de, kendi istek ve arzularını dizginleyemeyen insanları hep kendimden aşağıda görmüşümdür. dolayısıyla bunun övülecek ya da anlatılacak bir yanından çok güçsüzlüğünüzün ve uçkurunuza sahip çıkamayacak kadar küçük bir insan oluşunuzu gösterdiğini de belirtmek isterim. ayrıca uygulamanın bu mesaj konusunda hiçbir şey yapmayacağını bildiğim için etiketlemiyorum bile. bu iletiyi yalnızca naçizane bir eleştiri ve kimi okurlara bir tavsiye olarak yazmıştım. bu ileti ne kadar işe
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar ormanları kesti, bataklıkları kuruttu, barajlar inşa etti, ovaları suladı, binlerce kilometre demiryolu döşedi ve gökdelenlerle dolu metropoller kurdu. Dünya Homo sapiens'in isteklerine uygun hale getirildikçe habitatlar ve türler yok oldu. Bir zamanlar yeşil ve mavi olan gezegenimiz, plastik ve betondan bir AVM'ye dönüştü.