Serinin en sarmayan kitabiydi benim için. Kurtların ikizlerden birini seçip alması güzeldi ama sonu tahmin edilebilirdi. Hoşuma giden yeri yazarın diğer kitaplarını ve kendini romanın akışında islemesiydi
Serinin geri kalan kitaplarından biraz farklı bir içeriği var. Kahramanımız Roland'ın gençlik yıllarına gidiyoruz. Görevlendirme için babası tarafından arkadaşlarıyla birlikte gittiği yerdeki macerasına el atmış ve gönül sızısını işlemiş. Açıkçası geride kalan kitaplara göre daha çok hoşuma gitti.
Yapan kendi için yapmaz, alan kendi için almaz. Bunu kullananın bu durumdan haberi bile olmaz bu nedir?
Ben bu bilmeceyi şöyle sorardım
Yapan satar alan kullanmaz kullanan ise görmez.
Cevabı merak edenler sorsun