Bu kitabı okumadan önce aynı yazarın “Vahşetin Çağrısı” adlı kitabının okunmasını tavsiye ederim. Çünkü kitabı okurken aklım hep iki kitap arasında bağlantı kuruyordu ve hikayeyi genişletiyordu. Açıkçası okurken bazen zorlandığım oldu çünkü toplumsal problemler, kurallar, adalet, inanç vb konu ve kavramlara aslında en ilkelden en gelişmişe düzenin nasıl işlediğini derinlemesine ele almış yazar. Bu yüzden okurken hep burda kurt, köpek, açlık vb. kavgası değil anlatmak istenen başka bir şey var bakış açısıyla okudum ve okurken bu ana fikri tek seferde anlayamadım bu yüzden geri dönüp sayfaları karıştırdığım çok oldu. Genel değerlendirmem ise dopdolu bir kitap, her sayfa bir amaca hizmet ediyor. Okuması keyifli ama bir o kadar yorucu.