Neden bu kadar gelecekle ilgilendiğini sordu.
+"Bir şeyler yapabilmek için ve olmasını istemediğim şeyleri tersine çevirebilmek için."
-"O zaman bu senin geleceğin olmaz ki."
+"Ama belki de olacaklara kendimi hazırlamak için geleceği öğrenmek istiyorum."
-"Bunlar iyi şeylerse hoş bir sürpriz olacak. Kötü şeylerse daha gerçekleşmeden acı çekeceksin."
İster hayatımız, ister ekin tarlalarımız olsun, sahip olduğumuz şeyleri yitirmekten korkarız. Ama hayat hikayemiz ile dünya tarihinin aynı El tarafından yazılmış olduğunu anladığımız zaman, bunu anlar anlamaz, bu korku uçar gider.