Aslinda ben Milyonlarca insan gibi hiçbir şeyin farkında olmadan yaşamayı yeğlerdim.
Çünkü Bilmeden yaşamak , bilerek ve hiçbir şey yapamamaktan daha iyidir...!!
Güzel Başarılı ve Karanlık Bir yolda yürürken , yolunuza ışık olacak bir yol gösterici kitap diyebiliriz.. KEVİN HOGAN 'A teşekkür eder, herkesin okuduğunda iyi bir yol gösterici olacağına inandığım bir yapıt..