İçindenokur

İçindenokur
@ToomanyBooks
Bazı hastalıkların doktora gidilmeyecek kadar iyi olduğunu düşünüyorum. ...
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çay insanı canlandırır ama aynı zamanda sakinleştirir de, doğru zamanda içilen sıcak bir çay, soğuk algınlığını önler.
Hayata Dair
Artık kadınlık halimizi yaşayamıyorsak artık kadın değil, kadının kurumuş kabuğuyuz demektir, tükenmiş, işe yaramaz, doğa tarafından atılmış..
Duygu ve Düşünce
Mutluluk... Hastalık mı yani?... Sadece hayat, acısıyla tatlısıyla hayat ve hayat demek umut demek.
Hayata Dair
Bizim cinsimiz farklı davranıyor, ağrılara daha sabırla katlanıyor, tahammülüyüz biz; deyim yerindeyse ağrı çekmek için doğmuşuz.Çünkü bir kere doğal ve sağlıklı ağrıyı tadıyoruz. Tanrı'nın istediği, kutsal doğum sancısını, tamamen kadınlara özgü bir şey bu, erkekler bundan kurtarılmış ya da mahrum bırakılmış.
Hayata Dair