Alper Canıgüzün okuduğum ikinci kitabı ve asla sıkılmadan tek günde okuduğum kitap. Sürekli olayların sonrasını düşündüğünüz için kitap akıp gidecektir. Kitabın ortalarına kadar polisiye bunun neresinde diye düşünürken son 60-70 sayfa güzel bir tempoda polisiyeye dönüyor. Ben keyif alarak okudum eminim bu türü sevenler keyifle okuyacaklardır.