Herşey çok güzel olacak

Herşey çok güzel olacak
@Transilvanya
@cemal.mtr
Belki de sevmemeliyiz
Her şeyi gören sen Göremedin mi beni? Her şeyi duyan sen Duyamadın mı beni? Her şeyi bulduysan Bulamadın mı beni? Her şeyi bilen sen Bilemedin bir beni! Belki de biz Öğrenmeliyiz Belki de biz Sevmemeliyiz
Müzik
merve isimli okura yanıt verildi
Herşey çok güzel olacak
Evet
Reklam
Aynı ben :)
Çok karışığım. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben, eziliyorum. FRİDA KAHLO
Muhammed Hüseyin Esin isimli okura yanıt verildi
Herşey çok güzel olacak
Evet öyle ama önemli olan bugün ya da yarın değil şimdiyi yani yaşadığımız anın tadını çıkarmak. Belki o zaman daha mutlu olabiliriz.
Show Tv de “lion” filmi başladı. İzleyin derim 👍
Sinema
Herşey çok güzel olacak
İzlemiştim, güzel filmdi.