Herşey çok güzel olacak

Herşey çok güzel olacak
@Transilvanya
@cemal.mtr
Çünkü eğer insan güzel düşünmeyi anlayabilirse felsefe dersine gönüllü giren tek mühendis olur, eğer insan güzel sevmeyi öğrenebilirse uğruna yaşadığı şeyi gözüyle görmese de olur, eğer insan güzel yürümeyi becerebilirse gideceği yere varmasa da olur ve eğer insan beklemeyi sevebilirse o gemi limana hiç yanaşmasa da olur...
Reklam
Müsvedde hayatlar yaşıyoruz, öylesine ciddiye almadan, özenmeden.
“ Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar. Ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir.”
Her iktidar öldürür!Kimi daha az,kimi daha çok.
Senden çalınabilen bilgi, senin bilgin değildir.
Reklam