Herşey çok güzel olacak

Herşey çok güzel olacak
@Transilvanya
@cemal.mtr
Kendini kurtar, boğulursan da en azından kıyıya doğru gittiğini bilerek ölürsün.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölmenin güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun.
Birçok şey hakkında “Neden" diye sorarsan ve bunu sürdürürsen, sonunda epey mutsuz olabilirsin .