melomaniac

Evde bulduğum telefona bakın.. şişik bataryalı Blackberry :D bir neslin uzay teknolojisi. Google ve sosyal medyaya girebilmek, herhangi bir fotoğrafın yüklenebilmesi veyahut o fotoğrafa tıklayabilmek iki saat sürüyordu.. daha çok keyif aldığımız gerçeğini gizleyemeyeceğim.. Kimler kullanıyordu?
Alıntı
melomaniac isimli okura yanıt verildi
melomaniac
Eniz ☭ dede o nasıl bir hesap makinesi diyecekler şaxkeşmxejxnwlnzdj
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evde bulduğum telefona bakın.. şişik bataryalı Blackberry :D bir neslin uzay teknolojisi. Google ve sosyal medyaya girebilmek, herhangi bir fotoğrafın yüklenebilmesi veyahut o fotoğrafa tıklayabilmek iki saat sürüyordu.. daha çok keyif aldığımız gerçeğini gizleyemeyeceğim.. Kimler kullanıyordu?
Alıntı
melomaniac
Benim zamanımda hep akıllı telefon vardı, vintage vibe ı olan anılarım hiç yok maalesef
Daha iyisi gelene kadar en iyi asistan alıntısı
Bugün kendi halimde kolonoskopi izlerken asistanın biri "Senden doktor olmaz," dedi. Ben de sebebini sordum. "Çok saçın var stajyer olana kadar çalışmaktan dökülüp bu kadar kalmaması lazımdı," dedi.
Alıntı
Yiğit Baran isimli okura yanıt verildi
melomaniac
Yiğit Baran sağlığımızı emanet ettiğimiz insanlara bak🫢umarım hastalığımızı da zorbalamaz dkdkdkdkdk
Daha iyisi gelene kadar en iyi asistan alıntısı
Bugün kendi halimde kolonoskopi izlerken asistanın biri "Senden doktor olmaz," dedi. Ben de sebebini sordum. "Çok saçın var stajyer olana kadar çalışmaktan dökülüp bu kadar kalmaması lazımdı," dedi.
Alıntı
Yiğit Baran isimli okura yanıt verildi
melomaniac
Oha ama yani 🙄