Yanılmıyorsam ve üst üste yığılan bu işaretler hayatımın yeniden altüst olacağını gösteriyorsa eğer, korkuyordum doğrusu. Bu korkunun nedeni hayatımın serüvenli , zengin ve değerli olması değil. Ortaya çıkacak olandan , onun beni avucunun içine almasından, sürüklenmesinden korkuyorum. Araştırmalarımı, kitaplarımı , Herşeyi yarıda bırakıp çekip gitmem mi gerekecek yine? Birkaç yıl sonra ezilmiş ,umudu kırılmış vaziyette başka yıkıntılar içinde mi bulacağım kendimi ? İş işten geçmeden aydınlatmalıyım bunu.