Acaba hayatın şekillendirici elleri, her şey olup bittikten sonra onları iyice çirkinleştirmiş olabilir mi? Demek istediğim, hayatın şekillendirici elleri beni alt etmiş olabilir mi? Böyle bir şey mümkün mü?
Karanlığın kılıncı darbe darbe yar gözleri
Yarıldı künhümüz, döşendi kehribar gözleri
Yürek netame şehri şimdi, şüphe şüphe üstüne
Yalanla oynayıp kazandı iktidar gözleri
daha dokunmadan kurudu irem
çöllere bir türlü yağamıyorum
yeni bir koşunun başlangıcında
biraz deprem sonrası
biraz şehir hülyası
bir kalp yangınından geriye kalan
siyah gözlerine beni de götür