Fanii

Fanii
@Truvant
Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer.” (
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya sırtımıza alıp taşıyoruz, ya ayağımızın altına alıp çiğniyoruz, öğrenemedik bir türlü yan yana yürümeyi... / Ömer Hayyam.
Hayat ve İnsan
İnsan kendi konforu için hayat boyunca tüm.bilgi ve becerilerini en üst seviyede tutuyor. Fakat birbirimizi anlamak için hiç bir çabamızın, yetmiyor, olmasına hayatta kalma çabası ve tecrübe diyoruz.. Gözlerimize yalan söylüyoruz..
Hayata Dair
Zamana bırakma, Çünki o, hiç kimseyi sağ bırakmadı...
Duygu ve Düşünce
İnsan kelimesi farscadan gelmektedir. Asıl söylenişi ise" Nisyandır. Anlamı" Asi unutkan, ve isyan eden varlık anlamındadır. Bizi özetleyen en hakkı tabir değilimdir?
Duygu/Düşünce