İnsan kendi konforu için hayat boyunca tüm.bilgi ve becerilerini en üst seviyede tutuyor.
Fakat birbirimizi anlamak için hiç bir çabamızın, yetmiyor, olmasına hayatta kalma çabası ve tecrübe diyoruz.. Gözlerimize yalan söylüyoruz..
İnsan kelimesi farscadan gelmektedir.
Asıl söylenişi ise" Nisyandır. Anlamı" Asi unutkan, ve isyan eden varlık anlamındadır.
Bizi özetleyen en hakkı tabir değilimdir?