Ne yaşarsak yaşayalım, çocuklarımızın bizim kısmetimiz olduklarını, bize emanet olduklarını, onlar için en iyi annenin “biz” olduğunu; bizim için de en iyi evladın “o” olduğunu bilmek, hayatın bütünü açısından bizi rahatlatabilir. Birbirimiz için en iyi tercih olduğumuzu bilmek, iç ferahlatan bir etkiye sahip..