Yazmak artık bir ütopya. Içi yanıyor. Hikayelerine sessizce veda ediyor. Oysa biliyor ki kelimelere ihanet edilemez. Sırt çevrilemez. Hikayeler içinde birikirse insanın, harflere dökülmezse, tüm yaşamını zehirler. Yaşamı zehir eder. Ruhu boşalır insanın. Içi boşalır.
Ve nihayetinde, boşluk o kişiyi içine alır.
O an anladı. Tablo bir aynaydı. Bunca zaman kendine bakmıştı. Içine. Başka biri daha var sanmıştı, oysa hep tek başınaydı..