'Yunusları düşünün. Ne şekerler değil mi? Son derece uyumlu, eğlenceli, akıllı yaratıklar olduğunu hepimiz biliyoruz. Ya beyinlerinin %100' ünü kullanabildiklerini söylesek? Evet, aynen öyle! O zaman insanların daha fazla beyin kapasitesinin kullanımıyla daha mutlu, daha uyumlu bir yaşam sürebileceğini söylemek yanlış olmaz. Eğer beynimizin %100'ünü kullansaydık, kavga, suç, savaş, açlık, salgın hastalık gibi şeylere sebebiyet vermezdik diye iddia edebiliriz. Ilginç değil mi?'