Birçok insan belirli bir tema da konuşur. konuşurken çok şikayet mi ediyorsun, hep kendi dertlerinden mi bahsediyorsun, diğer insanları mı çekiştiriyorsun, eleştiri memuru musun ya da ne kadar şanssız olduğunu mu tekrarlayıp duruyorsun? Ya da güzel olaylardan, güzel insanlardan mı bahsediyorsun güzel işler yapan insanları takdir mi ediyorsun?
~"Senin konuşma teman ne?"
Şu koskoca evrende, insan kalabalıklar içinde yaşasa da içinde bir yerlerde hep yalnız olduğunu hisseder. Çünkü evren ve zaman sonsuzdur ama insan küçük ve ölümlüdür. Koca evrenin hissettirdiği değersizlik hissi neredeyse her insanın içinde standart olarak var olan bir histir.