Bir kafede yalnız başına oturup kahve içmek dışarıdan bakınca bana çok normal gelebilir, Ancak sen, kafada oturup yalnız başına bir şeyler içmeyi Yalnızlık, ilişki kuramamak, acizlik gibi yorumlarsan ne kadar da yalnız olduğunu düşünürsün sonrasında ise kendini başarısız, yetersiz ve sevilmeyen birisi gibi hissedersin. Halbuki sadece bir kahve içecektin...
Yaşadığımız olayların tek başına bir anlamı yoktur, onlara anlam yükleyen bizlerizdir ve bu anlam yüklemelerimizin neticesinde ortaya ilk olarak düşünceler sonrasında ise duygular çıkar.
Dengesiz duygu dağılımı konusunda dikkat etmen gereken her şey, içinde duygularını bekletmemen gerektiğidir. İçinde biriken güzel şeyleri de, kötü şeyleri de kocaman olmadan karşı tarafa ifade etmelisin.