Nezihan Tuba Balık

Hiçbir şey hayat kadar saçma olamaz. Çünkü onun, yani hayatın, diyorum, her günü aynı bile olsa her günü başkadır. Bundan daha saçma bir şey düşünemiyorum. Gürül şarıl akan bir ırmağın durup dururken, birdenbire, tersine akmaya başlamasından büyük saçmalık bilmiyorum. Ama hayat bunu yapabiliyor işte, becerebiliyor; şaşırıyor muyum? Durup dururken, birdenbire.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Reklam
10/10
·129 syf.··
2024 29. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2024 04:17
Astalavista Osman! “Ben bu yolun sonunda kendime çıktığım için mutluyum. Zor bir yolculuktu ama doğrusu değdi, manzaram gayet iyi.” Kitabı okurken sen bu kadına ne yaptın Osman diye kendi kendime çok sordum. Kadın ne sana geri gelebilmiş ne de senden gidebilmiş ama en azından bu yolun sonunda kendini bulabilmiş. Kitapta her şey öfkeyle başlarken özlemle devam ediyor ve sonunda kendine dönüp kendini iyileştirdiği bir sürece giriyor. Biz bu süreci okuyoruz, hissediyoruz hatta yaşıyoruz. Bir kadının ayrılık sonrası sürecinde yazıp gönderemediği mektuplardan oluşan bu eseri okurken neredeyse tüm kitabın altını çizmekten kendimi alıkoyamadım. Cümlelerini, sayfalarını tekrar, tekrar ve tekrar dönüp okudum. Kendimden çok şey bulduğum, kendime yeni dersler çıkardığım, kah güldüğüm, kah hüzünlendiğim muazzam eser. Yazardan okuduğum son kitaptı. Bu yüzden içim buruk. İyi ki tanışmışım yazarla. Nice kitaplarını okumak dileğiyle. Yazarla tanışmadıysanız bir an önce tanışmanız tavsiye ederim. Sevgiler…
Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa · İletişim Yayıncılık · 202213,7bin okunma

Nezihan Tuba Balık

, bir kitap okudu
6/10
·560 syf.·
12 günde okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2024 01:58
·
2024 30. kitabı
Lucy Score
7.4/10 · 681 okunma

Nezihan Tuba Balık

, bir kitap okudu
10/10
·129 syf.··
26 saatte okudu
·
2024 29. kitabı
Aylin Balboa
8.4/10 · 13,7bin okunma
Olduğunu sandığı kişiye tutunup asla sınırlarının dışına çıkmayan insanlar için üzülüyorum artık. “Ben şöyle biriyim ben böyle biriyim” diye boyuna konuşmalarına da tahammül edemiyorum. Hiç sınanmadıkları durumlarla ilgili kesin bir biçimde “ben olsam şöyle yapardım” dediklerindeyse artık anlattıklarını hiç ciddiye alamıyorum. Hayat yeri gelince insanın ağzını burnunu öyle bir yamultur ki, feleğini şaşarsın. İnsan söyledikleri değil, yaptıklarıdır Osman.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Reklam