Kitabı uzun süre ara vererek okudum okurken keyif alıyorum. Ahmet Ümit'in şuana kadar okuduğum her polisiye romanındaki bütün katilleri tahmin edebiliyordum yada şüphe duyuyordum ama bu kitabı okurken en sevdiğim karakter olan selim büyük bir yanılgıya uğrattı bu kitapta gerçekten sevdiğimiz değer verdiğimiz insanlardan şüphe bile duymadığımızı anladım oysa onca şeyde yanımızda olsalar bile bize karşı yalanlarla olayları farklı yerlere çektiklerini bizi tamamen başka yollara düşüncelere sürükleyebilirmis meğer
Bence herkesin kesinlikle okuması gereken bı kitap olduğunu düşünüyorum olayları okurken kendiniz yaşıyorsunuz özellikle son 2 bölüme geldiğinizde kitabın sonuna nasıl geldiğinizi anlayamicaksiniz.