Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendime bakarken, şu koca dünyada ne kadar çok insan tanırsak tanıyalım, ne kadar çok insanla iç içe geçer sek geçelim, belki de her şeyimize tanık olan tek kişi yine kendimiziz, diye düşündüm.
Üzerimdekileri yavaşça çıkarırken, aynanın karşısında gözlerimi gözlerimden ayırmadım. Kendime bakarken. bakma yollarını da görür gibi oldum. Acıma, kızma, gülme, minnet etme, merak duyma, hayranlık duyma, umut etme... Birçok yolu vardı kendime bakmamın. Birçok insan yanlış baktığı için kendini yanlış görüyordu. Yanlış gördüğü için de yanlışı yansıtıyordu, yanlışı tanıtıyordu diğerlerine. Peki ben doğru bakıyor olabilir miydim? Ya da insan kendine doğru bakmayı isterse bunu öğrenebilir miydi?
her şey akıyor diye düşündüm. Zaman akıyor, düşünceler akıyor, mekânlar akıyor, insanlar akıyor; hem de her zaman, her yerde, her biçimde, her koşulda, durmaksızın...