Kitabı okurken çok eğlendim. Uzun bir kitap kısa gibi hissettirdi. Mitoloji seviyorum, ama bu kitabı sevmek için mitolojiye ilgi duymanıza gerek yok. Kitap, Kirke’nin bakış açısından onun hikayesini anlatıyor. Daha önce hiç görülmemiş olan bir açıdan. Güçlü hissettiren bir kitaptı.