Konu okadar acıklı , o kadar merak uyandırıcı ki.. Bazen sevindirdi, bazen ağlattı , bazen çok sinirlendirdi beni hatta fırlatıp atmak istediğim anlar bile oldu. Yazara kızdım , baş kahraman Emir'e kızdım. Asla anlatılacak bir kitap değil , okunarak anlaşılabilecek bir kitap. Okuyun ve okutun arkadaşlar...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öğrenilmiş çaresizlik... Mecburiyet...Ait olmadığın bir yer , çaba , emek , umut... Japon edebiyatı konularının farklılıkları nedeniyle her zaman ilgimi çekmiştir. İlk okuduğum Kobo Abe kitabı ve çok sevdim 3 günde bitti zaten. Biraz dram da içeriyor, tereddütsüz alıp okuyabilirsiniz.