T.k.

T.k.
@Tubisch520
Satranç antrenörü/ hakemi Bibliyofil
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazi insanlar seni kırdıktan sonra özür dilemez... Sana "abartiyorsun" der. Canını yaktiklarini kabul etmek yerine, seni "sorunlu" ilan ederek kendilerini temize çıkarmaya çalışırlar. . . . Ama şunu unutma: Seni sürekli sorunlu ilan eden herkes sağlıklı degildir. Bazi insanlar, vicdanıyla yuzlesmemek icin karşısındakinin aklıyla oynar.
Alıntı
dostumKİTAP isimli okura yanıt verildi
T.k.
dostumKİTAP onlar bunu esaret olarak görmüyor yani bunun arkadaşlık oldugunu düşünüyorlar
Bazi insanlar seni kırdıktan sonra özür dilemez... Sana "abartiyorsun" der. Canını yaktiklarini kabul etmek yerine, seni "sorunlu" ilan ederek kendilerini temize çıkarmaya çalışırlar. . . . Ama şunu unutma: Seni sürekli sorunlu ilan eden herkes sağlıklı degildir. Bazi insanlar, vicdanıyla yuzlesmemek icin karşısındakinin aklıyla oynar.
Alıntı
dostumKİTAP isimli okura yanıt verildi
T.k.
dostumKİTAP kendi basina var olamayan hep birileri sayesinde ayakta duran insanlar icin bu bir esaret olmuyor iste
Bazi insanlar seni kırdıktan sonra özür dilemez... Sana "abartiyorsun" der. Canını yaktiklarini kabul etmek yerine, seni "sorunlu" ilan ederek kendilerini temize çıkarmaya çalışırlar. . . . Ama şunu unutma: Seni sürekli sorunlu ilan eden herkes sağlıklı degildir. Bazi insanlar, vicdanıyla yuzlesmemek icin karşısındakinin aklıyla oynar.
Alıntı
dostumKİTAP isimli okura yanıt verildi
T.k.
dostumKİTAP daha cok bi laf vardır ya körler sağırlar birbirini ağırlar diye tam olarak o aslında
Bazi insanlar seni kırdıktan sonra özür dilemez... Sana "abartiyorsun" der. Canını yaktiklarini kabul etmek yerine, seni "sorunlu" ilan ederek kendilerini temize çıkarmaya çalışırlar. . . . Ama şunu unutma: Seni sürekli sorunlu ilan eden herkes sağlıklı degildir. Bazi insanlar, vicdanıyla yuzlesmemek icin karşısındakinin aklıyla oynar.
Alıntı
dostumKİTAP isimli okura yanıt verildi
T.k.
dostumKİTAP ama en büyük sorun hala bu insanlara inanan insanlar olmasi, onları haklı görmeleri