Tugay Dindar

Tugay Dindar
@TugayD
yara bandı sevdiğin için kendini kesmemelisin.
29 Temmuz
14 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Şimdi yoksun Seni dilediğim gibi düşünebilirim artık Tutar ellerini öpebilirim uzun uzun Kimseler ayıplamaz beni Yokluğunda seni nasıl sevdiğimi anlayamazlar İşte gözlerin, işte dudakların Senin olan ne varsa karşımda duruyor Ayaklarını dilediğim yere götürebiliyorum artık Sevdiğim şarkıları söyletiyorum dudaklarına Ve hoyrat ellerimle Her gün biraz daha güzelleştiriyorum Bütün resimler sana benziyor Hayret Bütün aynalarda sen varsın Nereye gitsem peşimden geliyorsun Şimdi sigarasın dudaklarımda Biraz sonra beyaz bir kağıt Ve akşam içtiğim bir kadeh içki olacaksın Kimse yokluğunda bunca sevilmedi Kimse yokluğunda ilahlaşmadı bu kadar Saçların böyle daha güzel Sen daha güzelsin Gelecek mutlu günlerin ışığında Her şey daha güzel Ne var ki ayrılığın adı kötüye çıkmış Yoksa bin yıl daha yaşamak isterdim Ve seni bin yıl daha Ayrılıklar içinde sevmek isterdim
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Size de oluyor mu, her şey öylece dururken ve zaman akarken, herkes bi tarafta ve sen başka bi taraftaymışsın gibi. Rüzgarda ters yöne savrulmak gibi değil de inatla rüzgara karşı, rüzgarı savurmak gibi. Sanki çok yorulmuş, başarmış ama bütün zaferler artık anlamsızmış gibi.”
Hayat
Senden sonra 23 şehir gezdim. 3 kilo aldım. Saçlarımı 6 kez boyattım. Dünya bilmem kaç dönümünü tamamladı. Darbe oldu, İhtilal oldu. Barış gelmedi, Savaş bitmedi. Seni özledim. Gittiğim her yerde senden bir nefes bıraktım. Belki yürürsün aynı sokakta. Ayak izime denk düşer ayak izin. Belki saçına değer nefesim. Belki sen de bir gün beni özlersin diye, Seni uzakta bıraktım. Seni uğurladım, sana kavuştum, seni terk ettim. Bilmem kaç kilometre yol gittim. Evren kaydı. Sen göğüs kafesimden milim kaymadın. Ezel Rose Manaz
Şiir
Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak. Bütün umudum kendimde. Montaigne
Birini sevdiğini en iyi yokluğunda anlıyorsun. Sabah 6'da otobüs beklerken misal, sokağın sessizliği ve tenhasına bakmadan, sanki bir yerlerden karşına çıkacakmış gibi paranoyak kuruntulara kapılıyorsun. Kapı çaldığında geldiğine ihtimal verip, ritmi değişen kalbinin saniyesinde uğradığı kırık ile 5.kattan yere çakılıyorsun sanki. ''Umut'' bunun adı. Bu meret farklı şehirlerde, kalabalık bir sokakta, yanından geçen her yüze baktırır ''belki'' diye ve alay eder seninle.
1000Kitap