Sosyal hayatta ister istemez çeşitli insanlarla tanışmamız gerekir. Bazıları bize uyar, bazıları uymaz. İşte bu kitapta insanlarla nasıl başedebileceğimiz yazıyor. Hiçbir zaman iyilikten vazgeçmememiz, iyiliğin ve doğruluğun kazanacağını söylüyor. Okumaya başladığım günden beri zaman zaman uygulamaya çalışarak hayatımı daha iyiye doğru yönlendirmeye çalışıyorum. Herkesin kütüphanesinde olması gerekir. Zaman zaman açın bakın, unutmayın, uygulayın...