Kimberley freeman’ın okuduğum ilk romanı. Her sayfasında ayrı heyecanlandığım çoğu zaman gizem dolu bir o kadar sürükleyici ve her mutsuz olduğumda açıp okumaya başladığım bir roman. Hayatında herkes mutlaka bir kez okumalı
Yaşanmış bir hikayenin asla tahmin edemeyeceğimiz bir biçimde biten sürükleyici ve güzel bir kitap hem hüzünlendirip hemde her sayfasında şaşırtmayı başarıyor tavsiye edilebilecek güzel bir kitap
Ne denir nasıl anlatılır bilmiyorum tam olarak hayatımın dönüm noktası diyebileceğim harikulade bir eser. Varoluşun ve hakikatin gerçekleri ile yüzleşen ateist bir gencin ibret alınacak bu hikayesini mutlaka herkes okumalı.
Düzceli MehmetHalit Ertuğrul · Nesil Yayınları · 20176,7bin okunma