Tuğba.

Tuğba.
@Tugbaaa4
''Yaşamın tadını çıkarın; canını değil.''
"En iyiyi ararken, iyiyi kaybediyoruz." Franz Kafka
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kitap okumanın zararı da var elbette; kitap bittiği zaman hayata geri dönüyor ve mecburen yaşamaya devam ediyorsun.”
1000Kitap
"Niye gün ortasında akşam oluyorum?" Attila İlhan
1000Kitap
"Hayatta hiçbir zaman kafamızdaki kadar harikulâde şeyler olmayacağını henüz idrak etmemiştim."