Tuğba.

Tuğba.
@Tugbaaa4
''Yaşamın tadını çıkarın; canını değil.''
''Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten.''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Yaşamak değil, Beni bu telaş öldürecek.''
Ağladığım gece yarısı İnsanlığın garip sancısı Belki de biz Öğrenmeliyiz Belki de biz Sevmemeliyiz. (Sena Şener- Sevmemeliyiz)
Müzik
Çizdim kendi aklımca, Hayatın resmini. Bir şey bilmezdim aslında, Karıştırdım tüm renkleri. Hata yaptım tabii. Herkes başka bir şeyden, Kaçırmış kendini. Bazen yaşlı gözlerle, Kabullenmiş gerçekleri, Bazen memnun gibi Artık çok uzaklaştım. En çokta kendimden.. (Pinhâni-Beni sen inandır)
Müzik
Kim var kalbini yere serip, Kim var gönlünü eyleyip, Kim var gökleri şen edecek, Ben burdayım işte. (Cihan Mürtezaoğlu-Sen banasın)
Müzik