Hepimizin yaraları ve acıları var. Yolumuza devam edip gülümsüyor ve her şey yolundaymış gibi yapıyoruz. Yabancılara nazik davranıyor ve onlarla aynı yolu paylaşıyoruz, süpermarkette aynı kuyrukta bekliyoruz, içimizdeki acıyı ve çaresizliği gizliyoruz. Çok çalışıyoruz, planlar yapıyoruz ve çoğunlukla da hepsi cehennemi boyluyor.