Bazı kitapları sayfalarını kapatsamda yaşıyor gibiyim , hüsnü arkanın bu kitabı tamda böle hissettirdi bana .
Mino ,kendi doğrularını sonuna kadar savunabilen ,gelişebilen, acılar çekse de yaşayabilen hayatın ve erkeklerin kadınlar üzerine yüklediği kalıp sorumlulukları yok sayan çok güçlü bir karakter. Sen çok yaşa mino. Hayatımdan bir hüsnü arkan geçti
Her kadının okuması gereken bir kitap,
gulia'nın ailesi ,sarah'ın kendisi ve smita'nın kızı için verdiği savaş,mücadele etmesi kadının bir birey olması konusu.
Ben en çok etkileyen smita'nın hayatı ve çocuğu için yaptıkları oldu.
Hindistanda hala bu durumlarla mücadele ediyor olmaları ise çok üzücü.