"Yanılmak" çağın en büyük korkularından biri haline gelmiş. Doğru ve yanlışlarımıza hep mi bu kadar gözükara bağlıydık acaba? Bilgi ve iletişim bolluğunun en beklenmedik sonuçlarından biri olmalı. Her şeyin en doğrusunu bilmek iddiasını sırtına neden yükler ki insan?