Bu kitap hakkında tek yorumum var ; 'Bilmenin' eyleme geçmek için, mutlu bir hayat için, kendini sevmek için belki de diğer insanları sevmek ve anlamak için yeterli olmadığının her şeyin farkındalıkla çözülebileceğinin detaylı analizi...
Hotei'nin dediği gibi kendimi kahkaha için hazırlıyorum. Kendime bir dinlenme fırsatı vermeliyim. İçeri girmek durumundayım tüm dünyayı unutmak zorundayım böylelikle tazelenmiş olarak geri gelebilir ve tekrar gülebilirim.... çok güzel değil mi bu notu kendime yazdım insallah çeperde kaldığım da merkezime gitmem için bana hatırlatıcı olur