"Söyle arkadaş içindekini, sıkılma, beni baba, ağabey bil. Ne istersen bana her şeyi açık açık söyle. Hiçbir boka yaramadım şu dünyada para biriktirmekten başka, her şey, bütün öfkem içinde kaldı. Şu kasaba ağalarına baktıkça kusacağım geliyor, şu insan müsveddelerine, merhametsiz, yalancı, korkak canavarlara... Gittikçe ben de onlara benziyor, onlar gibi hileci, belki onlardan da bin beter yalancı, iki yüzlü, kendime, evime, çocuklarıma, dostlarıma, sana, Aliye bile ikiyüzlü oluyorum onlar gibi... Gözünü seveyim benden ne istiyorsan söyle. açık konuş benimle."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öfke sadece kişinin içindeki bir duygudur. Odanın öbür köşesine zıplayıp size zarar veremez. Siz izin vermezseniz "içinize giremez". Bir kimsenin öfkesinden ayrı durmak, büyük önem taşır. Bırakın öfke başkasının içinde kalsın. Kişiyi iyileşmek için öfke hissetmek zorundadır. Siz onu bundan kurtarır veya duygularını kendi üzerinize alırsanız, öfkeli kimse iyileşemez ve o kişiye bağlanmış olursunuz.