Atatürk ilke ve inkılaplarına sıkı sıkıya bağlı,öğrencilerini de bu ülküyle yetiştiren bir öğretmen,Dadaş,bağlama çalar,türkü söyler,FENERBAHÇE’ye adanmış bir ömür...
“ Kadirbilmezlik insanın hamurunda var.Galiba sahiden de her şeyin çoğu zarar,günlerin bile.Daha az yaşasak ve bunu en başından bilsek daha mutlu oluruz belki!”
Dünya böyle eksile eksile,hiçe varıncaya dek kendi ekseni etrafında dönmeye devam edecekti.Kendi etrafında fır fır dönen bir şeyi ciddiye almaya çalışmaktı belki asıl aptallık...